Передплата друкованого видання на 2020 рік

Індекс видання: 30496

Часопис "НОВИЙ ЧАС"

Тематика: Громадсько-політичні та літературно-художні видання

Мінімальний строк передплати: 1 міс.

Передплатити

Міст через Дністер поблизу села Залісок офіційно відкрито

Сталося це 28 серпня 2019 року, коли згідно з традицією Східної Церкви віряни святкують одне із дванадцяти найбільших свят церковного року - Успіння Пресвятої Богородиці.

Щоправда, малоймовірно, що ті, хто призначив саме на цей день «відкриття моста», відбивалися від церковного календаря, бо навіть священників, які, за нашою традицією, мали б окропити свяченою водою таку важливу споруду, забули запросити… Врешті і саме «відкриття» носило офіційну назву «огляд завершення реконструкції мостового переходу через річку Дністер на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-12 Стрий — Тернопіль — Кропивницький — Знам'янка».

Щоправда, забули запросити не тільки священників: жодного представника районної влади, нікого від Ходорівської громади, а мешканці Залісок, які з нагоди цієї великої події дружно у вишиванках прийшли на «відкриття», так і не змогли «подякувати у мікрофон» тим, хто півтора року працював на мості.

Єдиним офіційним представником від Жидачівщини був народний депутат Андрій Кіт.

Але це пафос. Що ж до самого мосту, то він не лише буде найдовшим, збудованим за часів незалежності у надзвичайно короткі терміни, міст насправді виявився красенем. Виявляється – можемо…

Відтак, довжина нового мостового переходу становить 181,05 м. Влаштовано по одній смузі руху в кожному напрямку, загальна ширина проїзної частини становить 7,5 м. Конструкція проїзної частини на мості складається із монолітної накладної плити, гідроізоляції, нижнього та верхнього шарів асфальтобетонного покриття. Також влаштовані підходи до мосту довжиною 1,326 км та тротуари. На тротуарах влаштовано тонкошарове зносостійке покриття. На під’їзних дорогах - конструктивні шари асфальтобетонного покриття із попереднім посиленням основи.

Окрім того, освітлено міст та підходи до нього довжиною 0,6 км, а для забезпечення безпеки дорожнього руху та орієнтування водіїв встановлено необхідні дорожні знаки, металеве бар’єрне та перильне огородження, напрямні стовпчики та нанесено горизонтальну дорожню розмітку. Тривалість реконструкції — 13 місяців.

Загальна вартість об’єкту — 229,4 млн грн.

Замовник робіт - Служба автомобільних доріг у Львівській області.

Фінансування - з державного бюджету.

Для забезпечення протиповеневих заходів проектною документацією передбачено влаштування габіонних матраців та ящиків, над чим зараз тривають роботи.

На відкриття мосту мав приїхати голова Львівської ОДА Маркіян Мальський, але напередодні у Дрогобичі сталася біда – вибухнув будинок, тому участь у заході взяв перший заступник голови обласної державної адміністрації Василь Лозинський. А головним гостем, безперечно, був в.о. голови Державного агентства автомобільних доріг України Славомір Новак, якому про хід будівництва мосту доповів начальник Служби автомобільних доріг у Львівській області Руслан Кандибор. Славомір Новак у 2016 році був призначений виконувачем обов'язків голови «Укравтодору». З 1 січня 2018 року під його керівництвом запроваджено дві фундаментальні реформи дорожньої галузі — Дорожній фонд та децентралізація дорожнього господарства.

Що так і не так у будівництві українських доріг, читайте в інтерв’ю у наступному номері, яке п. Новак люб’язно дав нашому часопису. А говорячи напутні слова, п. Новак подякував всім за прекрасний міст, розповів, як він був два роки тому тут, і про те, що дуже переживав, щоб будівельники вклалися у терміни.

Перший заступник голови обласної державної адміністрації Василь Лозинський у виступі подякував Славоміру Новаку за сумлінну працю, вагомий особистий внесок у ремонт автомобільних доріг Львівської області та вручив подяку голови облдержадміністрації Маркіяна Мальського.

Слова подяки будівельникам і п. Новаку висловив нардеп Андрій Кіт. Присутнім на відкритті був Онур Ченінджевіз - власник фірми ТОВ «Онур Конструкціон інтернешенл», яка була підрядником у будівництві мосту. Кажуть, що він дуже рідко відвідує такі заходи, тому особливо приємно було його тут побачити.

Слід згадати і про тих, хто безпосередньо будував міст, – українську фірму «Техномістбудхолдинг» - спільне підприємство з «Тернопільмостобудом». Саме ця субпідрядна фірма розпочинала з самого початку - від бурових паль під опори, здійснювала монтаж балок, ставила перила, бетонувала тротуари, словом, виконувала всі роботи по мосту.

Завершилося свято пригощенням бажаючих солодощами, кавою та келехом шампанського, що трохи заспокоїло місцевих мешканців. А міст все-таки освятили: Володимир Пастернак – місцевий підприємець привіз після святочної літургії у місцевій церкві о. Василя Барну, який з молитвою і відправою пройшовся всім мостом і окропив свяченою водою і місцевих, і владу, яка їх забула запросити. Тепер вже точно міст стоятиме сто років.

Андрій ДАНИЛЕЦЬ.


Надрукувати  

Відео

Презентація нового роману Роксолани Сьоми "Світи суміжні"

Виставка народного одягу Жидачівщини

Виставка "Жидачівщина в полум’ї революції та російсько-української війни"