Передплата друкованого видання на 2020 рік

Індекс видання: 30496

Часопис "НОВИЙ ЧАС"

Тематика: Громадсько-політичні та літературно-художні видання

Мінімальний строк передплати: 1 міс.

Передплатити

Передові інноваційні технології у роботі вчителів англійської мови

Сьогодні перед освітою постає питання про методи навчання й виховання, адже суспільство вимагає від школи підготувати до життя нову, інноваційну людину (компетентну, гнучко мислячу, грамотну). Учитель має навчити дітей жити у світі майбутнього. Роль учителя не в перекладанні готової інформації в голови учнів, а в навчанні самостійно здобувати, аналізувати, комплектувати інформацію, прогнозувати і робити висновки, щоб бути готовими до подальшого самостійного життя, не пасивним споглядальником, а активним діячем, готовим висувати ідеї й уміти їх відстоювати.

Народна мудрість каже, що у справжнього учителя уроки не для дітей, а з дітьми. Саме до такого творчого креативного вчителя англійської мови Лисківської ЗОШ І-ІІІ ст. Ірини Ігорівни Гризак приїхали учасники семінару-практикуму вчителі англійської мови Журавнівського освітнього округу. Зацікавлене навчання стало для вчителя проблемою номер один. Використовуючи різні форми навчання, вчитель крок за кроком підійшла до найвищої інтерактивної форми – уроку-проекту.

Тема семінару - «Формування ключових компетентностей через проектну діяльність у процесі вивчення іноземної мови». «Чому саме проектна діяльність?» – запитали у вчительки. Бо проектна робота – найвдаліший метод розвитку саме креативності учнів, найбагатша форма залучення їх до дослідницької пошукової роботи, чудова можливість спонукати до експерименту, знаходження нових шляхів рішення тих чи інших проблем, справжній відпочинок від рутини на уроках.

Учасники семінару побували на засіданні «круглого столу» на тему «Переваги та недоліки застосування методу проектів при вивченні іноземної мови», де у цікавій формі було проаналізовано проектну діяльність та запропоновано виставку учнівських проектів. Відбулася робота в групах, де вчителі стали активними учасниками цієї інтерактивної форми діяльності.

Своїм досвідом роботи над цією важливою інноваційною формою діяльності поділилися методист РМК У.Микитин, керівник МК вчителів іноземної мови Журавнівського освітнього округу Л. Я. Малик і вчитель англійської та німецької мов Лисківської ЗОШ І-ІІІ ст. І. І. Грицак, Їхні виступи навіюють на висновок - розвивати свої пізнавальні можливості, творчі навички, уміння самостійно конструювати свої знання та орієнтуватися в інформаційному просторі, розвивати критичне мислення – це ті проблеми, вирішення яких можливе шляхом використання проектної технології, бо проект завжди передбачає творчу діяльність особистості.

Практична частина семінару – презентація учнівських проектів: «Школа і я в ній» - була багата на змістовну розповідь про село, школу і свою гордість за них, на цікаві учнівські проекти, які вміло захищали учні; мелодійні пісні, захоплюючі танці та інсценізації.

Отже, метод проектів дає змогу цікаво, по-новому одночасно всім учням опрацювати програмовий матеріал, збільшити кількість часу, відведеного на вивчення кожної теми; творчо дослідити проблеми; нестандартно представити інформацію, добре володіти інформаційно-комунікаційними технологіями і, звичайно, змінити ставлення до процесу навчання.

Н. Михайлюк,

вчитель англійської мови Журавнівського НВК «СЗШ-ліцей».


Надрукувати  

Відео

Презентація нового роману Роксолани Сьоми "Світи суміжні"

Виставка народного одягу Жидачівщини

Виставка "Жидачівщина в полум’ї революції та російсько-української війни"