Передплата друкованого видання на 2020 рік

Індекс видання: 30496

Часопис "НОВИЙ ЧАС"

Тематика: Громадсько-політичні та літературно-художні видання

Мінімальний строк передплати: 1 міс.

Передплатити

«Інтер-Пак» - від Греції до Швеції...

«Новий час» продовжує цикл публікацій про підприємства, які працюють у районі.

Можливо, прочитавши, що є у нас виробництва, які, навіть у нинішній час, не просто зводять кінці з кінцями, а й є рентабельними, у когось розвіється пітьма, що все так погано у нашому домі, а дехто захоче звернутися туди і спробувати працевлаштуватися, бо здебільшого двері для тих, хто хоче працювати у таких компаніях, завжди відкриті.

Продовжуємо ознайомлюватися з підприємствами групи компаній "UGPS" (UKRAINIAN GREEN PACKAGING SOLUTIONS), що спеціалізуються на виробництві тари, упаковки, гофрокартону, скотчу, стрейч-плівки та різних комплектуючих для гофротари.

 

Товариство з обмеженою відповідальністю “Інтер-Пак” досить молоде - засноване у 2007 році. Основним видом діяльності компанії є виробництво і продаж картонної гільзи та картонного кутника. Про те, що компанія інтенсивно розвивається, свідчить той факт, що за минулий рік «Інтер-Пак» подвоїв продаж своєї продукції, 60-65% якої складає експорт.

 

Якщо говорити, куди експортують, то заголовок наочно каже – по всій Європі: у Бельгію, Білорусь, Голландію, Естонію, Латвію, Литву, Молдову, Німеччину, Польщу, Словаччину, Угорщину, Чехію, Румунію. Сьогодні йдуть перемовини з Францією і Азербайджаном. Сучасне обладнання, прогресивні технології, якісна сировина від надійних постачальників, висока культура виробництва та суворий контроль якості дозволяють підприємству виготовляти картонні кутники та гільзу з необхідними характеристиками за мінімальною ціною.

- Основні принципи роботи ТОВ “Інтер-Пак” – це якість та швидкість, – розповідає про підприємство директор Іван Серкіз. – Наші спеціалісти допомагають клієнтам вирішувати проблеми, пов’язані з пакуванням їхніх товарів: зниження витрат при виробництві, зберігання та транспортування продукції за рахунок вибору відповідної якісної упаковки, а також підвищення стабільної діяльності завдяки швидкості та своєчасності наших поставок.

Вся продукція ТОВ “Інтер-Пак” є екологічно безпечною та підлягає вторинній переробці, виготовляється на сучасному високотехнологічному обладнанні фірми «EBERLE S.A.» (Франція).

Підприємства-виробники, що упаковують свою продукцію на палетах, постійно зіштовхуються із проблемою пошкодження кутів і країв упаковки. Для вирішення цієї проблеми компанія «Інтер-Пак» пропонує картонні кутники для захисту транспортних пакетів від розсипання, посилення жорсткості конструкції упаковки. Також ми пропонуємо для потреб наших клієнтів картонні гільзи спіральної навивки власного виробництва. Наші картонні гільзи застосовуються у текстильній, поліграфічній, харчовій, хімічній та металургійній промисловості при виробництві різноманітних стрічок, плівок, тканин, ниток, паперу, картону тощо. За бажанням замовника картонна гільза виготовляється з певними індивідуальними характеристиками: на внутрішню та на зовнішню поверхню гільзи може наноситись друк з інформацією про замовника, його логотип.

- Те, що фактично нове підприємство з України вийшло на європейський ринок, - ице випадковість?

- Зовсім ні. Це результат роботи наших працівників. Ми побачили цей ринок продукції, проаналізували його, знайшли свій сегмент, а далі вчилися працювати на європейських ринках. Компанія пройшла сертифікацію системи управління якістю ISO9000 згідно з міжнародними стандартами. Нас сертифікувала всесвітня компанія TUV. Цей сертифікат – підтвердження того, що наша продукція відповідає євростандартам.

- А конкуренція в Європі, якою лякають наших виробників?

- Вона, звісно, є і дійсно серйозна. Ринки треба завойовувати ціною, якістю, новими продуктами і екологічними технологіями. Скажімо, картонні клеї, які ми використовуємо у виробництві, мають дозвіл на використання у харчовій промисловості. Відходи виробництва йдуть на повторну переробку.

Після нещодавньої реорганізації ми у два рази збільшили виробничі площі. Наші нинішні об’єми доводять, що ми стали лідерами в Україні у нашому сегменті продукції. Це розуміють і закордонні виробники. Скажімо, німці вже бачать у нас конкурентів і не допускають на свої виробничі потужності, щоб ми не перейняли їхні технології.

Сьогодні на підприємстві «Інтер-Пак» працює близько 110 людей, і у зв’язку з темпами росту виробництва на порядку денному стоїть питання розширення виробничої бази, а значить і кількість працівників має збільшитись. Останнім часом, завдяки зростанню зарплати, у рази зменшилась плинність кадрів. Сьогодні люди приходять на виробництво і, отримавши роботу, дорожать нею. Бо на Жидачівщині заробити сьогодні достойну зарплату можна на кількох підприємствах, які можна перелічити на пальцях. Залежність зарплати від виконання планів стимулює людей до відповідальної праці. В результаті це впливає на якість продукції і збільшення її обсягів.

Прийшовши на виробництво, працівники навчаються, отримують професійні навики, мають можливість кар’єрного росту. Це й приваблює людей. А підприємство для таких працівників завжди тримає відкриті двері і дорожить кадрами.

Андрій ДАНИЛЕЦЬ.


Надрукувати  

Відео

Презентація нового роману Роксолани Сьоми "Світи суміжні"

Виставка народного одягу Жидачівщини

Виставка "Жидачівщина в полум’ї революції та російсько-української війни"