Передплата друкованого видання на 2020 рік

Індекс видання: 30496

Часопис "НОВИЙ ЧАС"

Тематика: Громадсько-політичні та літературно-художні видання

Мінімальний строк передплати: 1 міс.

Передплатити

Керівнику 34, і він - найстарший серед своїх працівників

«Новий час» продовжує цикл публікацій про підприємства, які працюють у районі.

Можливо, прочитавши, що є у нас виробництва, які, навіть у нинішній час, не просто зводять кінці з кінцями, а й є рентабельними, у когось розвіється пітьма, що все так погано у нашому домі, а дехто захоче звернутися туди і спробувати працевлаштуватися, бо здебільшого двері для тих, хто хоче працювати у таких компаніях, завжди відкриті.

Продовжуємо ознайомлюватися з підприємствами групи компаній "UGPS" (UKRAINIAN GREEN PACKAGING SOLUTIONS), що спеціалізуються на виробництві тари, упаковки, гофрокартону, скотчу, стрейч-плівки та різних комплектуючих для гофротари.

ТОВ «Інтер-Пак» - наймолодша компанія групи "UGPS". Заснована у 2007 році, за короткий період часу вона стала лідером свого сегменту у галузі картонної упаковки в Україні.

 

Основним видом діяльності компанії є виробництво і продаж картонної гільзи та картонного кутника, а також стрейч-плівки та скотчу.

Компанія «Інтер-Пак» пропонує для потреб клієнтів захисні картонні кутники власного виробництва. Продукція виготовляється кваліфікованими працівниками на сучасному високотехнологічному обладнанні фірми «EBERLE S.A.» (Франція) з екологічно чистої сировини найвищої якості і може застосовуватись у вторинній переробці. Підприємства-виробники, що упаковують свою продукцію на палети, постійно зіштовхуються з проблемою пошкодження кутів і країв упаковки. Для вирішення цієї проблеми компанія «Інтер-Пак» пропонує захисні картонні кутники.

Також компанія пропонує для потреб клієнтів картонні гільзи спіральної навивки власного виробництва. Гільзи застосовуються у текстильній, поліграфічній, харчовій, хімічній та металургійній промисловості при виробництві різноманітних стрічок, плівок, тканин, ниток, паперу, картону тощо.

За бажанням замовника картонна гільза виготовляється з певними індивідуальними характеристиками: може наноситись друк з інформацією про замовника, його логотип, а також виконуватись у будь-якій кольоровій гамі.

- Основні принципи роботи ТОВ “Інтер-Пак” – це якість та швидкість. Головна цінність – люди, які працюють у компанії, – каже директор ТОВ “Інтер-Пак” Ярослав Ковбуз. - Серед своїх офісних працівників я у 34 роки – найстарший. Оскільки підприємство наше наймолодше у групі компаній "UGPS", колектив підбирався з нуля. Сьогодні в компанії працює близько сорока працівників. Офісні працівники всі з вищою освітою, проте, формуючи колектив, ми в першу чергу звертаємо увагу на комунікабельність та людські якості. Професійних навиків, в тому числі на виробництві, яке розміщується в Жидачеві, ми вчили і вчимо безперервно. І сьогодні, приміром, Ростислав … навчається в Вищій школі оздоровчої соцгрупи в Польщі, де вчать тонкощів написання інвестиційних проектів з Євросоюзом.

Потреба у створенні «Інтер-Паку» виникла, коли ми побачили, що наші клієнти хочуть комплексного і якісного обслуговування в плані пакувальних матеріалів. А це і кутники, щоб продукція в процесі транспортування не пошкодилася, а для виробництва гофроящика необхідні стрейч-плівка і скоч. Саме потреба у стрейч-плівці і скочу привела нас в Китай.

- А як сталося так, що ви вийшли аж на «китайців»?

- Ми із Ростиславом... були на найбільшій в світі виставці пакувальної тари в Кантоні (Китай). Саме там ми знайшли китайських постачальників. Погоджуюсь, далекувато. Скажімо, контейнери йдуть з Китаю через Одесу, і весь шлях від замовлення до отримання займає приблизно два місяці.

- З «китайцями» працювати просто?

- Непросто, але працюємо. Є складнощі різного характеру, наприклад, ті ж терміни і сьогоднішня ситуація в державі. Розрахунки, звичайно ж, йдуть у валюті, а за два місяці наш непередбачуваний курс гривні може зіграти «жарти». А це ризики.

- З ким ви ще працюєте у плані отримання сировини?

- Це компанії з Польщі, Швеції, Білорусі, Китаю, України.

- А куди йде ваша продукція?

- В основному ми забезпечуємо український ринок. Якщо говорити про експорт, то це Бельгія, Білорусь, Голландія, Естонія, Латвія, Литва, Молдова, Німеччина, Польща, Словаччина, Угорщина, Чехія.

Конкурентна ціна та висока якість роблять продукцію компанії «Інтер-Пак» доступною для найвибагливішого клієнта. Сьогодні компанія має представництва у Києві та Львові. У планах відкриття офісів в інших містах обласного значення, а також представництва за кордоном, зокрема в Польщі.

Цього року кількість людей на виробництві збільшилася, з’явилася ще одна зміна. Це пов’язано і з ростом обсягів продажів, і зі зростанням попиту на продукцію підприємства. До речі, із збільшенням виробництва росте і заробітна плата працівників, що сьогодні дуже актуально.

- Ми стараємося бути першими у нашому сегменті виробництва, бо в нинішньому конкурентному середовищі виживають в першу чергу високотехнологічні виробництва, які дотримуються європейських і світових стандартів, - констатує на завершення нашого знайомства з підприємством Ярослав Ковбуз. - Скажімо, сьогодні в Україні, здебільшого стрейч-плівка, в яку пакують в тому числі і харчові продукти, - це ПВХ, при виробництві якої застосовується хлор. Ми пропонуємо своїм клієнтам поліофінову плівку, де хлору немає. Це дуже важливо в час непростої екологічної ситуації не лише у нас, а й у світі.

«Інтер-Пак» компанія, яка розвивається і постійно працює над розширенням асортименту продукції.

Сучасне обладнання, запровадження інноваційних технологій, якісна сировина від надійних постачальників, висока культура виробництва та суворий контроль якості дозволяють «Інтер-Паку» входити в трійку компаній в Україні, що працюють в аналогічному сегменті.

Андрій ДАНИЛЕЦЬ.


Надрукувати  

Відео

Презентація нового роману Роксолани Сьоми "Світи суміжні"

Виставка народного одягу Жидачівщини

Виставка "Жидачівщина в полум’ї революції та російсько-української війни"