Передплата друкованого видання на 2020 рік

Індекс видання: 30496

Часопис "НОВИЙ ЧАС"

Тематика: Громадсько-політичні та літературно-художні видання

Мінімальний строк передплати: 1 міс.

Передплатити

А хто сказав, що бізнес - це просто?

Непросто працювати, але працюють. У сьогоднішніх непростих економічних умовах, коли у державі війна, більшість людей переймається проблемами, як вижити на мізерні зарплати та пенсії, переживає, чи осилимо зиму з тими тарифами які, як нам кажуть, є «ринкові», на відміну від тих же пенсій та зарплат, говорити про щось позитивне зовсім непросто. Мало видно нинішній той позитив, а люди, які його творять, не публічні і інколи навіть потрапляють під шквал злорадного невдоволення оточуючих. Це все через нашу бідність. Але якщо жити сірими і чорними відтінками, то й того просвіту не побачиш й так і будеш блукати у темряві. І поки нині політики «розкидають каміння», тут, на місцях, люди які не дуже люблять ту нашу непередбачувану політику, трудяться, працюють, тим самим економічно тримаючи, без перебільшення, на плаву нашу державу.

Таких підприємств, які нині працюють у районі, небагато. Проте саме завдяки їхній роботі Жидачівщина економічно не «пасе» задніх в області, а сім’ї багатьох мешканців Жидачівщини мають можливість заробити на життя тут, вдома, а не їхати поневірятися на чужині.

«Новий час» розпочинає цикл публікацій про такі підприємства.

 

Можливо, прочитавши, що в районі є виробництва, які працюють, і працюють рентабельно, у когось розвіється пітьма, що все так погано у нашому домі, а дехто захоче звернутися туди і спробувати працевлаштуватися, бо здебільшого двері для тих, хто хоче працювати у таких компаніях, завжди відкриті.

 

Розпочинаємо озгайомлення з групи компаній "UGPS" (UKRAINIAN GREEN PACKAGING SOLUTIONS), що спеціалізуються на кашируванні, виробництві тари, упаковки, гофрокартону, , скотчу, стрейч-плівки та різних комплектуючих для гофротари.

До цієї групи входять ТОВ «ГалПак», ТОВ "МодернПак", ТОВ «АЛЬЯНСПАК»,, ТОВ «DAVAR», ТОВ «ІнтерПак», ТОВ «Ужкартон».

Розпочнемо знайомство з підприємства «ГалПак».

Вже понад 10 років «ГалПак» успішно працює на ринку гофротари в Україні та за її межами. Спеціалізується на виготовленні продукції з гофротари для харчової, фармацевтичної, будівельної, деревообробної та інших галузей виробництва.

Це сучасне підприємство, орієнтоване на виробництво високоякісної продукції будь-якої складності.

Сучасні технології та постійний контроль якості продукції дозволяють задовольнити потреби найвибагливіших споживачів. Продукція компанії пройшла сертифікацію і відповідає усім європейським вимогам. Це підтверджує той факт, що підприємство співпрацює з відомими європейськими гігантами, одним з яких є ІКЕА.

Як каже директор з управління персоналом Андрій Глівчук, який свій шлях у паперовій галузі розпочинав у Жидачеві і після Києва знову сюди повернувся, підприємство постійно розвивається і сьогодні є одним з найкращих в Україні у сегменті цієї продукції.

- Основний акцент у нашій роботі – це люди, які у нас працюють і з якими ми працюємо. Якщо говорити про наших працівників, то це 80 фахівців, яких ми цінуємо і для яких створюємо можливості для кар’єрного росту. Прийшовши до нас без досвіду, людина може розраховувати на зарплату від 2000 грн. Підприємство постійно навчає своїх працівників, бо працюємо на найсучаснішому обладнанні. Нещодавно придбали обладнання для виготовлення ящика високоякісного друку Oppliger вартістю близько 300 тисяч євро. Тому якщо купуєте якусь побутову техніку чи гарну коробку цукерок, не виключено, що красива упаковка зроблена на «ГалПаку». До речі, куратором проекту з придбання цієї машини є відомий на Жидачівщині важкоатлет Віталій Кузьма.

Що ж до наших клієнтів, то основний акцент у роботі – це індивідуальний підхід, сервіс, супровід клієнтів, оперативність і якість. Щодо якості, то компанія впровадила "зелену концепцію споживання". Механізм такої концепції полягає в налагодженні системи збору та закупівлі вторинних пакувальних матеріалів і макулатури, які залишаються в процесі діяльності виробництва тари та упаковки, з подальшою переробкою та повторним використанням.

Такий підхід на сьогодні є правильним з точки зору піклування про стан екології навколишнього середовища в контексті виробництва картонно-паперової тари та упаковки.

Наша продукція, окрім внутрішнього ринку, експортується в Польщу, Угорщину. Працюємо з такими відомими марками як Лімо, “Cersanit”, Хліб-Трейд, Bosch, Львівська майстерня шоколаду, Галичфарм, майже всі піцерії».

Слухаєш керівника і розумієш, що у сьогоднішніх економічних реаліях України говорити, що все гладко і в «чикуляді», - кривити душею. Був період, коли підприємству боргували повернення ПДВ, були проблеми і з кадрами, але високі стандарти й європейський підхід до ведення бізнесу залишають підприємство, яке постійно розвивається, конкурентоспроможним на українському і європейському ринку. Тішить нашу українську душу, що ці підприємства є суто українськими, а це значить, що наші підприємливі люди можуть самі створювати і ефективно працювати в Україні. І поки багато хто чекає інвесторів з Європи та світу, вони просто щоденно роблять свою справу. Виявляється, можемо, тільки для цього треба хотіти працювати.

Андрій ДАНИЛЕЦЬ.


Надрукувати  

Відео

Презентація нового роману Роксолани Сьоми "Світи суміжні"

Виставка народного одягу Жидачівщини

Виставка "Жидачівщина в полум’ї революції та російсько-української війни"