Передплата друкованого видання на 2020 рік

Індекс видання: 30496

Часопис "НОВИЙ ЧАС"

Тематика: Громадсько-політичні та літературно-художні видання

Мінімальний строк передплати: 1 міс.

Передплатити

Нестачу кам’яної солі відчули й на Жидачівщині

Уже кілька днів на прилавках магазинів і супермаркетів немає звичної кам’яної солі. Її нестача гостро відчувається саме тепер, у сезон закруток. Як розповіли у супермаркеті в м. Ходорові, кам’яної солі немає і невідомо, коли завезуть, адже в Донецькій області триває АТО, а саме звідти йде постачання цієї «приправи». Хоча, схоже, покупці не надто переймаються її зникненням.. Тим паче, що сіль з додаванням іонів йоду Дрогобицького підприємства нікуди не ділась. Її можна придбати орієнтовно за 8 грн.

Щодо кам’яної солі, чи пак її нестачі, раніше вже виникала така ситуація в окремих містах України, зокрема у Сумах, Полтаві, Києві наприкінці червня та в середині липня. Тоді відбувся ажіотаж щодо зникнення її у магазинах. Кам’яну сіль, зважаючи начебто на її дефіцит, продавали за завищеними цінами від 6 до 8 грн за кілограм. Такі ж чутки щодо подорожчання стратегічного продукту ширяться і тепер, але вже на Львівщині.

У червні-липні зникнення солі пов’язували з «бомбардуванням» заводу ДП «Артемсіль», що знаходиться у зоні ведення АТО (Донецька область, м. Соледар, в 16 км на північний схід від м. Артемівська). Хоча тоді підприємство й у певній мірі спростувало інформацію. 24 червня на офіційні сторінці підприємства зазначалося, що чутки про припинення і зменшення постачання продукції не мають під собою жодного підґрунтя. 10 липня повідомлялося про обсяги відвантаження харчової солі по областях, зокрема на Львівщину відправили 0,4 тисячі тонн.

Аж ось на початку серпня спорожнілі прилавки свідчать про нестачу кам’яної солі й на Жидачівщині. Кажуть, що немає її й магазинах Львова. То що це, черговий маркетинговий хід ласих на швидке збагачення торгівців чи на це є об’єктивні причини?

Дещо ситуацію прояснює заява дирекції ДП «Артемсіль», яка пояснює обмеження постачання своєї продукції не збоями в роботі підприємства, а в складнощах із логістикою, зокрема руйнуванням залізничного полотна внаслідок бойових дій, неможливістю відвантаження продукції залізничним транспортом. Відвантаження продукції йде через автотранспорт, але цього недостатньо, щоб задовольнити попит споживачів. Тому керівництво підприємства наполягає на швидкому відновленні пошкоджених залізничних магістралей.

«Основними залізничними напрямками для транспортування продукції підприємства є залізничні гілки через станції Красний Лиман та Микитівка. На сьогодні в районі станції Микитівка міста Горлівки йдуть бойові дії, що не уможливлює ремонт залізничних колій та подачу рухомого складу до станції Сіль. В напрямку станції Красний Лиман зруйновано залізничний міст через річку Сіверський Донець, але, незважаючи на мирне становище, ремонт не виконується!

Керівництво ДП «Артемсіль» прийняло рішення про тимчасове зменшення обсягів виробництва. В цілому, підприємство працює, збільшено відвантаження продукції в автотранспорт зі складів. І, відповідно, продовжується завантаження продукції в склади для того, щоб у будь-який момент підприємство мало змогу увійти у звичний графік та забезпечити споживачів нашою стратегічною продукцією у необхідному обсязі.

Керівництво ДП «Артемсіль», з метою уникнення дефіциту солі на ринку України, переформовує свою роботу та спрямовує зусилля на організацію відвантаження продукції автотранспортом, із залученням логістичних компаній. Ведуться переговори з дилерами підприємства щодо вивозу продукції автотранспортом. Але при повному завантаженні потужностей підприємства на відвантаження продукції автотранспортом задовольнити попит споживачів буде неможливо, а тому відновлення перевезень залізничним транспортом є вкрай важливим», йдеться у заяві.


Надрукувати  

Відео

Презентація нового роману Роксолани Сьоми "Світи суміжні"

Виставка народного одягу Жидачівщини

Виставка "Жидачівщина в полум’ї революції та російсько-української війни"