Коли народ не має голосу, це відчувається навіть тоді, коли співають гімн.
Суспільство Дмитро Чмихал: «Втрачену репутацію дуже важко відновити»
Дмитро Чмихал: «Втрачену репутацію дуже важко відновити» PDF Друк

Останнім часом чи не щономера тема Жидачівського паперового комбінату звучить у нашому часописі. Нарешті комбінат запрацював. Який реальний стан справ нині на підприємстві? Працівникам комбінату, а ще більше і мешканцям і міста, і району хочеться знати, як воно буде далі. Саме про це нинішня наша розмова з виконавчим директором підприємства Дмитром Чмихалом. І хоч п. Дмитро людина не публічна, проте погодився дати інтерв’ю для «Нового часу».

- Отож, як кажуть, п. Дмитре, почнемо здалека. Зупинка комбінату стала однією із найгучніших подій в області. Ще більш гучною стала новина про те, що комбінат запрацював. Для більшості людей те, що було для цього зроблено, залишиться невідомим. Адже запустити підприємство, яке стільки простояло, - це неабияка робота. Розкажіть, що було зроблено.

- Минулого літа ми розпочали комплекс заходів по санації підприємства, розроблений та схвалений Господарським судом на шість місяців. Основною метою плану санації було відновлення виробництва та розробка заходів із функціонування і повернення платоспроможності підприємства. Завдяки зусиллям нашого колективу в травні цього року ми відновили роботу комбінату. Враховуючи позитивну тенденцію, було прийнято рішення про подовження санації на 12 місяців. Керуючий санацією О.С. Рудницький провів колосальну роботу задля повернення курсу підприємства з ліквідації до відновлення виробництва. Робота на юридичних полях триває і сьогодні.

- Свого часу, за відсутності сировини та проблем зі збутом, комбінат зупинив свою діяльність. Чи є актуальною проблема реалізації продукції сьогодні?

- Дійсно, це ключове питання сьогодення, і ринок не дуже схвалив відновлення виробництва такого потужного «гравця» як ЖЦПК. На жаль за період зупинки комбінату ринок сировини та гофропродукції розділили між собою наші умовні конкуренти. Звичайно, не кожен продавець хоче з легкістю віддати своїх покупців, а тому вдається до різноманітних ринкових хитрощів. Сьогодні ми ведемо толерантну політику задля уникнення коливань на ринку гофропродукції.

Коливання ринку можу навести на прикладі нашої основної сировини – макулатури. Ціна на макулатуру з моменту початку закупівлі комбінатом у березні 2017 р. в порівнянні з сьогоднішньою зросла на 10%. З точки зору економіки це дуже багато. Тому я сподіваюся, що наші конкуренти та партнери, які займаються виготовленням та реалізацією гофропродукції, врахують у своїй діяльності економічні принципи і не будуть ними нехтувати. Зростання ціни на гофропродукцію згенерує негативну споживчу тенденцію. Мені дуже імпонує, що, незважаючи на втрачену в минулому репутацію, ми все ж повертаємо собі клієнтів, які хочуть працювати з нами безпосередньо, без участі посередників. Це дуже важливо!

- Ні для кого не секрет, що багато кваліфікованих спеціалістів покинули підприємство після його зупинки. Чи відчуваються проблеми з кадрами сьогодні і яким чином знаходяться шляхи їх вирішення?

- Це дійсно так. Багато наших працівників були вимушені шукати заробітки під час припинення діяльності на підприємстві. Також не гаяли час і наші конкуренти, які й зараз пропонують нашим фахівцям кращі умови. Я вірю в те, що нам знадобляться короткі терміни, щоб поновити свою репутацію, і у наших робітників не буде потреби шукати кращої долі та заробітків на стороні. Одним з основних питань кадрової політики було призначення на посаду технічного директора О. В. Пітули, бо саме людина на цій посаді буде формувати вектор технологічного розвитку нашого підприємства. Без досвіду та лідерських якостей Олександра Володимировича, я думаю, завдання пуску ми б не подолали. Але це перші кроки. Тепер потрібно відновити всі кращі показники, які були досягнуті на комбінаті. Пуск є пуск, але потрібно. щоб наша продукція була конкурентна на ринку. Виконання норм, їх оптимізація, пошук нових технологій – це особистий KPI технічного директора та ключових технічних фахівців.

- Дмитре Павловичу, Ви людина достатньо нова в паперовій галузі. Чи можете поділитися своїми враженнями після того, як особисто занурилися в цей процес?

- Я розумію філософію комбінату і міста, адже народився в місті (якому), де комбінат також є містоутворюючим. Там починав свою діяльність. І коли в 2008 році зупинилося наше підприємство, це відчули на собі 5-тисячний колектив та все місто. У ЖЦПК дуже потужна історія. Серйозні династії. Це дуже важливо, і потрібно це продовжувати. Мені подобається аналізувати показники, які досягались підприємством у різні періоди його функціонування. Я з великою повагою ставлюсь до М.Ф Титикала як до фахівця, так і до особистості. Вважаю, що саме він дав можливість комбінату здобути звання «паперової столиці України». Скажу відверто, що під час нашої зустрічі відчув потужну енергетику. Енергетику керівника, який ділиться своїм досвідом. Сім місяців потому він сказав мені, що я завжди можу звертатись за порадою. Це свідчить про велику небайдужість його до комбінату сьогодні.

- Звичайно, після довготривалої зупинки виникає дуже багато питань дозвільного характеру. Чи відчули Ви сприяння та підтримку влади?

- Скажу впевнено, що без підтримки керівництва області, району та міста ми не змогли б зробити таких впевнених кроків і відновити роботу в такий короткий термін. Ми вдячні за таку принципову позицію влади, що підприємство має відновити свою роботу.

- Яким Ви бачите майбутнє комбінату?

- Я вже казав, що вірю в повернення звання комбінату «паперової столиці України». У нас кращий колектив! З таким колективом немає завдань, які неможливо вирішити.

Розмовляв Андрій ДАНИЛЕЦЬ.

 

Пошук вакансій

Передплата

електронної версії часопису

1 місяць – 10 грн.,

3 місяці – 30 грн.,

6 місяців – 60 грн.,

12 місяців – 120 грн.

Замовляйте надсилайте на:

newtime1990@ukr.net

Останні коментарі